۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

مغزهاتون رو زیر آفتاب نزارید

گفتند زیادی فکر میکنی... این مغز برای خیال پردازی نیست. فکر و خیال آدمو دیوانه میکنه.... مگه برای این اراجیف کسی دوزار میزاره کف دستت... برو ببین دل خوش سیری چند شده....برو فکر نون باش خربزه ابه.... آینده نگر باش...
خلاصه دلتون رو بهم نزنم.... آخرش تصمیم گرفتم یک مدت دست از فکر کردن بردارم..... فقط حیف؛ حیف که نمیدونستم وقتی فیتیله این مغز رو بکشی پایین مثل گوشتی که از بدن جدا بشه و بزاری زیر آفتاب بو میگیره و کرم میزنه... این بو از عرق پا یا زیر بقل اپیلاسیون نشده نیست که کل شهرو برداشته... بوی مغزاییِ که یک مدت به خیال خودشون دست از فکرکردن برداشتن تا استراحت کنن... ولی پوسیدن.
حالا دیگه به درد درست کردن ساندویج مغز هم نمی خورن.... چه برسه به کله پاچه شدن....
هاااااااااا.... کله پاچه کاسه ای چند شده؟؟؟

۳ نظر:

  1. مرگ من. خر نباش. التماس می‌کنم. یه تکون کوچولو درستت می‌کنه.

    پاسخحذف
  2. به مرگ خودم من هر روز اونقدر تکون میخورم که شدم فرفره....
    مشکل اینه که شما خیلی شخصی میبینید این نوشته ها... در صورتی که این طور نیست.

    پاسخحذف