۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

نام مُستعار از الف تا ی

بهش گفتم ((چیکار میکنی رفیق!))
گفت ((حشیش میکشم. گِرَسَم تموم شده)).
هر دو خندیدیم، با شکلهای یاهو... کشدارُ بلند، ولی میدونم داشتیم گریه می کردیم به حال همدیگه.

همه آدمایی که قرار بود بزرگ باشن، جوهر داشتن، قرار بود آینده رو توی دستاشون بگیرن و زندگیشون  رو مثل یک شاهکار بسازن.... قرار بود حادثه آفرین باشن؛ توی کُنج نا امیدی و یأس در پوچی ِ تزریقی دارن محو میشن.
سایۀ آدمایی رومون افتاده رفیق که من و تو رو همین طوری میخوان.
بی خواسیتُ بریده رگ...
یاد فیلم "گوزنها" افتادم، یاد سید و رفیقش. حکایتی شدیم ما که یزید باید بیاد به حالمون گریه کنه.
اینجا ظالم حسینیان... پارتیشون کلفته. بیا اروم توی مرگمون بپیچیم..... تمام دنیا فتح اونها.

۱۶ نظر:

  1. حالم از ته ته ته ته ته دل و حلق و گوش و بینی ام از این حرفا به هم میخوره. دچار تهوع میشم وقتی این همه رکود رو میبینم. وقتی این همه رخوت رو میبینم. تو یه موجود ترسو هستی که نشستی کنج خونه نکه لولو ببردت بانو!! لطفن دردت رو توی توتون و تنباکو و حشیش و گرس و هر کوفت و زهر مار دیگه نکن!! ترست رو با مملکت توجیه نکن! ترس احمقانت رو اینقدر موج منفی نکن و تو وب پیج های لعنتی پخش نکن! این موج قدرت داره! فهمیدی؟

    پاسخحذف
  2. بارانم جهت اطلاع! با این سیستم های گند وبلاگی!

    پاسخحذف
  3. تا چشمتون در بیاد و کونتون پاره بشه کلی از این چیزا دارم برای نوشتن.
    نه شب تهش سفیدیه نه حال خوب حشیش رو چیز دیگه ای داره.

    پاسخحذف
  4. وقتی عرضه ی عوض کردن چیزی رو نداری ته شب و اشتباهی معنا نکن!!‌
    اینقدر بنویس تا جونت دربیاد!

    پاسخحذف
  5. تا جون شما رو نگیرم کار دارم.. خودتون تونستین گهی بخورین...؟
    اگر خوردین بعد دهناتون رو باز کنید
    با افتخار از افتخارات گه خوریتون برینید

    پاسخحذف
  6. "تا چشمتون در بیاد و کونتون پاره بشه کلی از این چیزا دارم برای نوشتن.
    نه شب تهش سفیدیه نه حال خوب حشیش رو چیز دیگه ای داره."
    عالی بود این. یعنی عالی‌ها.
    "نه شب تهش سفیدیه نه حال خوب حشیش رو چیز دیگه ای داره."
    سوای این چرا افتادین به کس گفتن شما دوتا؟ چتونه؟ سگ شدین چرا؟
    آخرشم این که اضافه کنم بنده از خانوم باران حساب می‌برم‌ها. امر برتون مشتبه نشه که جاهل شدم. فی‌الحال خودم رو آماده کتک خوردن کردم.
    (به صورت اینویزیل: سلام محمد)

    پاسخحذف
  7. دوستان به جای خود عزیزن ... ولی من عادت ندارم حساب ببرم از کسی....هر کی زیادی دهنشو باز کنه و بخواد برای من پارس کنه... جر میخوره
    :)

    پاسخحذف
  8. اره اندازه خودم خیلی گها خوردم. از خونه زدم بیرون. سربار نیستم و تن به خیلی کثافت کاریای خونه نمیدم! حالا نوبت تو!
    ضمنن کاملن متاسفم! کاملن. برات پارسک کردم؟؟ جر میدی؟؟ عددی نیستی!
    بشین و بنویس و بگند و بپوس و بمیر! لیاقتت همینه. وقتی به خودت اجازه میدی هر چی میخوای بگی پس بشنو. من دهنم به فحش باز نشد اما شما انگار عادت داری! خوش باشی!!!

    پاسخحذف
  9. باریکلا به تو... اگر پلتو از خونه بیرون گذاشتی اگر خیال کردی کمر رستمو خم کردی... اگر خیال میکنی دنیا رو فتح کردی و الان راضی هستی از خدت... خب ناز شستت واسه کسی این کارار ور نکردی... مدال کنشون بچسبون به سینت...
    ولی داری پارس میکنی ... داری دهنتو گند تر از هیکلت باز میکنی... خیال نکن با دو خت درد دل کردن تونستی بخونی توی زندیگ من چی میگذره .... یا میتنی درک کنی دارم چیکار میکنم.... اگر قرار بود امثال تو با دوتا خط منو بشناسن...
    هه
    برو خوش باش ...فحش دادنو جلوی رفیقایی مثل شما یاد گرفتم چون دیدم هر کدوم از الفاظ پر مهرتون چیزی جز دروغ نیست رفیق.... بدتر از هزار تا فحش نباشه بهتر هم نیست رفیق... اره...
    تو هم داری توی گند و کثافتو گوه دستو پا میزنی ...فقط یا منکر میشی یا هنوز گرمی نفهمیدی.

    پاسخحذف
  10. دختر خوب!
    برام مهم نیست تو در مورد موفقیت و پیشرفت من چی فکر میکنی؟ برام مهم نیست تو چیکار کردی یا میخوای چیکار کنی؟ برام مهم نیست حرفای منو پارس بدونی یا واق! اما کاش تو هم عرضه ی این اعمال خاص و شاق رو رستم گونه رو داشتی که میفهمیدی اونقدام که تو میگی گه نیست!
    آره آبجی واسه ما ادای آدمای بدبخت و درد کشیده رو در نیار. ما دیدیم. ما چشیدیم. مرز عادی شده واسه جماعت بیمار!
    در ضمن باز هم برام مهم نیست تو در مورد رفاقت چند ساله چی فکر میکنی و چه طور با خاک یکسانش میکنی؟!! اما اگر صداقتی ببینم صداقت دارم! اینو مطمئنم از خودم! بحثی ندارم با تو. چون سرو ته حرفات یکی!
    من دارم از تک تک لحظاتم لذت میبرم و سعی میکنم بهترین ها رو داشته باشیم و خلق کنم. اما تو انگار خیلی خودتو غرق کثافت میبینی و دیگران رو هم نیز!! اشتباه کردی در مورد من حداقل!
    اظهار نظر دوباره هم موقوف پلیز!
    خوش باشی

    پاسخحذف
  11. تو کی هستی اصلا؟
    تازه تو اومدی توی جزیره من داری زر میزنی.....
    هر گوهی هم خوردی نوش جونت.... گوارای وجودت... کور شه هر کی نتونه ببینه

    پاسخحذف
  12. چرا اینجا همه یکدیگر را چیز خور و ... خطاب می کنند !؟

    پاسخحذف
  13. آهان. ماشاالله اینقدر داغ میکنی که نمیخونی درست کامنت ها رو. شخص خاصی نیست. یه تپه گوه از جزایر همسایت. "آزادی رویایی آزادی" که لینک نموده بودی وگرنه ما از این گوه خوریای زیادی نمیکنیم که به جزیره شما بی اجازه نزدیک شیم!!!
    بارانم جهت اطلاع! با اجازه. مزاحم نشم برم بقیه ی گوه هایی که مونده رو بخورم!
    خوب باشی

    پاسخحذف
  14. چرا لینک "آزادی رویایی آزادی" رو از وبلاگت حدف نمی کنی ؟

    پاسخحذف
  15. شما هر چی دلت میخواد بخور... مطمئن باش من اعتراض نمیکنم با دقت هم خوندم...
    در ضمن جنابspinozism
    این سوال و جوابش به شما ربط نداره.
    اصلا چرا باید چیزی رو پاک کنم ...اصلا چرا همچین سوالی میپرسی؟؟؟
    عصبانی هم من نبودم دوستانی بودن که یک دفعه پریدن وسط خیال کردن دارن بزرگتری میکنن... یک چیزی اگر باید توی این سالها یاد میگرفتن این بود که بانو برای کسی تره خرد نمیکنه خوششم نمیاد کسی بیاد براش موعضه کنه درباره چیزی که نمی فهمه

    پاسخحذف